Základní info
Cíle kurzu:
Vysvětlit principy internetového marketingu. Poskytnout rady, jak se na internetu zviditelnit a jak měřit návštěvnost webových stránek.
Pro koho je kurz určen:
Zájemcům o rady od majitele firmy na tvorbu úspěšných webových stránek. Všem, kteří chtějí získat informace, jak se úspěšně zviditelnit na internetu.
Obsah kurzu:
Výuka obsahuje tato témata:
1) Přehled a trendy- Vývoj chování uživatelů a spotřebitelů na internetu
- Trendy (marketing cílený, sociální, mobilní) a odhady do budoucna
2) Příprava webu- Proces tvorby webových stránek
- Analýza cílové skupiny - co je potřeba rozmyslet, než se pustíte do internetového marketingu
- Tvorba obsahu pro webu - co byste měli umístit na svůj web
- Základy copywritingu - přípravy obsahu pro web - copywritingu
- Základy použitelnosti a přístupnosti
3) Měření vykonnosti webu- Branding vs. výkonnostní marketing
- Konverze, konverzní poměr, výpočet maximální investice do konverze
- Co dalšího lze měřit
- Seznámení se s Google Analytics
4) Propagace webu v přirozených výsledcích vyhledávání (SEO)- Jak fungují vyhledávače
- Jak tvořit stránky, které se líbí vyhledávačům (zběžně projdeme analýzu klíčových slov, úpravu stránek a linkbuilding)
5) Sociální média- Význam sociálních sítí
- Jaký obsah se dobře šíří
6) Placená propagace- Bannerová slepota
- PPC (AdWords a Sklik)
- Propagace ve specializovaných vyhledávačích (srovnávače)
7) Další témata- Email marketing - kde získávat emaily a co zasílat
- Na co si dát pozor při výběru agentury
Rozvrh kurzu:
- Kurz trvá dva vyučovací dny
- Výuka probíhá od 9 do 14 hodin