Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Kurzem Vás provede Míra Princ

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou…

Základní info

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

  • jak při telefonování zaujmout
  • jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
  • jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
  • jak představit co přinášíme
  • jak vtáhnout do děje
  • jak pojmout cíl telefonování
  • jak zvládnout námitky

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout.



Prohlédnout kurz >>>

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
2 041 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a šest ? Součet zapište číslicemi.