INOVATIVNÍ MYŠLENÍ - PROBLÉM JAKO PŘÍLEŽITOST

Kurz na míru

Základní info

Tvořivost neznamená jen malování, nebo psaní knihy. Znamená to poznat dobře svoji práci i zákonitosti zrodu inovací, a spojit je dohromady tak, aby dobře řízená vlastní kreativita umožnila posunout se dál, užít si práci víc a dosáhnout lepších výsledků.


5 hlavních věcí, které se účastníci naučí: 

  • Využívat efektivně svůj inovativní potenciál prostřednictvím technik kreativní práce. 
  • Používat toolbox myšlenkových postupů pro různé situace (brainstorming a jeho varianty, analogické metody, Ishikawa diagram, SWOT analýzu, 6 thinking hats atd.). 
  • Rozumět principům mentální práce v různých fázích kreativního procesu. 
  • Využívat vědomosti o fungování mozku a poznání individuálních zdrojů tvořivosti. 
  • Oddělovat nápady od hodnocení a tím posilovat kreativní proces druhých lidí při běžných rozhovorech i v poradách týmu (sdílet nápady a podpořit kolegy).


Metodika:
Trénink rámuje hra simulující firemní proces. Úkolem účastníků je proces analyzovat a zefektivnit. K tomu využívají nástroje analytického a kreativního myšlení. S využitím dalších technik potom pracují na vlastních tématech, což jim umožňuje získat přehled o jejich praktických přínosech.

INOVATIVNÍ MYŠLENÍ - PROBLÉM JAKO PŘÍLEŽITOST

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.