Personalista/Personalistka - HR manager/HR managerka

Základní info

Popis kurzu

Pro začínající i pokročilé personalistky a personalisty, kteří mají zájem si prohloubit nebo doplnit znalosti v oblasti HR - Lidských zdrojů

Obsah kurzu

  • Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě I:
  •  Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností. Druhy pracovněprávních vztahů a vztahy k odvodům zdravotního a sociálního pojištění.

Talent management:

  • Řízení talentů je jednou z HR strategií, která umožňuje firmám nalézat, rozpoznat, vzdělávat, rozvíjet a udržet si své klíčové zaměstnance.

Pracovní pohovory v klidu a s nadhledem:

  • Získávání a výběr zaměstnanců, časté otázky u pohovoru, záludné otázky u pohovoru. 
  • Generace a jejich charakteristiky. Test osobnosti. 
  • Přijímání zaměstnanců. Jak vybrat vhodného uchazeče.
  • Metody zpracování týmových rolí, Adaptace zaměstnanců. Preboarding a onboarding.

Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě II:

  • Osobní spis - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování pracovního poměru, dohody. 
  • Předpisy upravující mzdy a platy.

Vedení a motivace zaměstnanců:

  • Volba správné strategie pro motivaci, motivační programy. Vazba na plány osobního rozvoje.
  •  Obsah a rozsah benefitních programů.

BOZP a PO ve firmě:

  • Úvod do problematiky BOZP a PO, seznámení se s platnou právní úpravou BOZP a PO a povinnostmi vyplývajícími se zákoníku práce.

Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě III.: 

  • Pravomoci a odpovědnosti statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců firmy (představenstvo, dozorčí rada apod. – dle typu firmy) v pracovněprávní oblasti. 
  • Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců.

Psychologie v rukou HR Manažera:

  • Základy asertivity a techniky asertivního jednání, osobnostní charakteristiky (typologie a její využití v práci HR Managera). 
  • Kognitivní omyly. Obrana proti manipulaci, vyjádření kritiky a hněvu.

Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců:

  • Hodnocení zaměstnanců a jeho cíle, proces hodnocení zaměstnanců. Metody hodnocení zaměstnanců. Kompetenční modely. Chyby pravidelného hodnocení zaměstnanců. Hodnotící rozhovor.

Zajišťování náborových činností:

  • Řízení efektivního procesu náboru, výběru a příjmu nových zaměstnanců, Definice generací - pochopení priorit a očekávání. 
  • Zdroje náborů zaměstnanců, metody výběrů zaměstnanců. Organizace Assessment Centre (AC). Adaptační plány a informační materiály při nástupu do pracovního poměru
  • Analýza životopisů. 
  • Propojenost HR, PR a IT v procesech náboru a výběru zaměstnanců

Odhalování a zvládání manipulace, asertivní jednání:

  • Kdo je manipulátor, dělení manipulátorů. Útoky na Vaše emoce. 
  • Jak se bránit manipulátorovi, asertivita

Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti:

  • Úprava dokumentů podle platné formy, systémy ukládání dokumentů a pravidla skartace. 
  • Způsoby vedení osobních spisů a popisů pracovních míst. 
  • Pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů.

Best practise

  • Výměna praktických informací účastníků kurzu, příprava na závěrečnou zkoušku.

Nabízíme Vám možnost se přihlásit na jednotlivé přednášky v kurzu zvlášť, jednotlivé termíny samostatných přednášek budou brzy vyhlášeny i s termíny na www.dtocz.cz


ABSOLVENT VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU UMÍ APLIKOVAT VE SVÉ ČINNOSTI:

  • personální strategii, její vypracování v systému ŘLZ, řízení a aplikaci v období změn• výkonově řídit lidské zdroje a prezentovat je vedení společností a zaměstnancům 
  • nejmodernější trendy personálního řízení • definovat a hodnotit pracovní pozici, navrhnout, plánovat systém odměňování, včetně benefitů ve fiktivní společnosti 
  • efektivně a účinně realizovat systém – náboru, vzdělávání, hodnocení, odměňování atd. 
  • definovat úroveň kompetencí a jejich hodnocení 
  • na modelových situacích řídit personální útvary jako lídry změn ve společnostech 
  • zhostit se úlohy manažera Lidských zdrojů v procesu řízení znalostí 
  • plánovat motivační programy v podnikové praxi – vč. jejich sestavení 
  • správné nastavení cílů auditu a výběr osob vhodných pro vedení a zpracování auditu 
  • plánovat, vést a řídit vliv firemní kultury, její formování na konkurenceschopnost organizace 
  • organizovat praktický nácvik vedení pohovoru se zaměstnanci 
  • plánovat a sestavit pracovní popis

KURZ DOPORUČUJEME VŠEM

  • specialistům personálních útvarů, kteří chtějí vybudovat moderní systém řízení lidských zdrojů 
  • všem pracovníkům personálního oddělení, kteří mají zájem o prohlubování znalostí v oblasti lidských zdrojů s možností získání certifikátu na tuto profesní činnost. 
  • Kurz je samozřejmě vhodný i pro budoucí zájemce o práci v personalistice. 

·  

Personalista/Personalistka - HR manager/HR managerka

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a tři ? Součet zapište číslicemi.