Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Prodejní dovednosti

kurz

Základní info

Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností, schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka. Cílem on-line semináře je naučit se
odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
formulovat užitek pro různé typy klientů,
vzbudit zájem zákazníka,
přesvědčit zákazníka.
Obsah semináře:
Proč lidé nakupují
Paměťová rozcvička
Nákupní motivy
Zlaté pravidlo
Parametr - výhoda - užitek
Analytický/rozborový typ klienta
Direktivní/řídící typ klienta
Amikabilní/přívětivý typ zákazníků
Expresivní/výrazový typ klienta
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.
Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností, schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka. Cílem on-line semináře je naučit se
odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
formulovat užitek pro různé typy klientů,
vzbudit zájem zákazníka,
přesvědčit zákazníka.
Obsah semináře:
Proč lidé nakupují
Paměťová rozcvička
Nákupní motivy
Zlaté pravidlo
Parametr - výhoda - užitek
Analytický/rozborový typ klienta
Direktivní/řídící typ klienta
Amikabilní/přívětivý typ zákazníků
Expresivní/výrazový typ klienta
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Prodejní dovednosti

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Skoleni.cz.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.