Základní info
Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností, schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka. Cílem on-line semináře je naučit se
odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
formulovat užitek pro různé typy klientů,
vzbudit zájem zákazníka,
přesvědčit zákazníka.
Obsah semináře:
Proč lidé nakupují
Paměťová rozcvička
Nákupní motivy
Zlaté pravidlo
Parametr - výhoda - užitek
Analytický/rozborový typ klienta
Direktivní/řídící typ klienta
Amikabilní/přívětivý typ zákazníků
Expresivní/výrazový typ klienta
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.
Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností, schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka. Cílem on-line semináře je naučit se
odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
formulovat užitek pro různé typy klientů,
vzbudit zájem zákazníka,
přesvědčit zákazníka.
Obsah semináře:
Proč lidé nakupují
Paměťová rozcvička
Nákupní motivy
Zlaté pravidlo
Parametr - výhoda - užitek
Analytický/rozborový typ klienta
Direktivní/řídící typ klienta
Amikabilní/přívětivý typ zákazníků
Expresivní/výrazový typ klienta
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.