Základní info
Profesionální telefonická komunikace pro pracovníky ve zdravotnictví
Popis kurzu: Zdravotnictví je specifickou oblastí, která klade velké nároky na komunikaci s klienty. Seminář je zaměřen na dosažení profesionální komunikace po telefonu při styku s klienty, dodavateli, kolegy či jinými obchodními partnery po telefonu. Asertivní chování zaměstnance, schopnost okamžité reakce při zvládání námitek klienta bez emočního vypětí a s konkrétními návrhy řešení, to jsou dovednosti, které se dnes od profesionálního pracovníka ve zdravotnictví očekávají.
Co mi kurz přinese:- Naučíte se umění efektivní telefonické komunikace s pacienty a kolegy ve zdravotnictví.
- Procvičíte si správnou komunikaci po telefonu a vyvarujete se nesprávných návyků při komunikaci.
- Naučíte se efektivněji při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci.
- Osvojíte si řešení problémových situací a konfliktů při hovorech s pacienty a kolegy ve zdravotnictví - jak zvládnout rozčileného člověka.
- Po absolvování tohoto kurzu budete při telefonické komunikaci profesionálnější.
Délka: 8 hodin
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Osvědčení o absolvování
Komu je kurz určený? - Pracovníkům různých oblastí ve zdravotnictví, k jejichž náplni práce patří i komunikace s klienty, dodavateli, kolegy či jinými obchodními partnery po telefonu.
Vstupní předpoklady: základní vzdělání, věk 18 let
Program nebo obsah:
- Motivace pro profesionální službu po telefonu ve zdravotnictví
- Co ovlivňuje utváření prvního dojmu o společnosti po telefonu
- Techniky efektivní telefonní komunikace s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
- Kladení otázek, aktivní naslouchání při telefonických rozhovorech s pacienty a kolegy
- Specifika telefonní komunikace ve zdravotnictví
- Fáze telefonního hovoru a jejich správný průběh
- Pravidla při přepojování hovoru s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
- Práce s hlasem
- Zvládání obtížných komunikačních situací při telefonátech s pacienty a kolegy ve zdravotnictví
- Typy svízelných osob, jak s nimi po telefonu jednat
- Kontrola emocí, klíčové elementy asertivního chování a jeho využití ve zdravotnictví