Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Vyjednávání

kurz

Základní info

Kurz je zaměřen na potenciálně konfliktní bod v průběhu jednání, tj. názorový střet jednajících stran. Cílem úspěšného vyjednavače je zvládnout tuto situaci k oboustranné spokojenosti jednajících. Prezentované techniky zvládání námitek prokazatelně zvyšují efektivnost jednání. Seminář je určen pro
vedoucí pracovníky, manažery, majitele firem,
obchodníky, prodejce, prodavače,
firemní reprezentanty a konzultanty,
všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.
Obsah semináře:
Co je to námitka
Jak bychom měli námitky vnímat
Námitky existují, my je vítáme, ale co s nimi???
Argumentace = profesionalita
Komunikační manévry
1. Námitce předejít
2. Vysvětlit
3. Aikido
4. Minimalizovat
5. Nesouhlasit
6. Protiotázka
7. Plus versus mínus
8. Historky
Rekapitulace
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Kurz je zaměřen na potenciálně konfliktní bod v průběhu jednání, tj. názorový střet jednajících stran. Cílem úspěšného vyjednavače je zvládnout tuto situaci k oboustranné spokojenosti jednajících. Prezentované techniky zvládání námitek prokazatelně zvyšují efektivnost jednání. Seminář je určen pro
vedoucí pracovníky, manažery, majitele firem,
obchodníky, prodejce, prodavače,
firemní reprezentanty a konzultanty,
všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.
Obsah semináře:
Co je to námitka
Jak bychom měli námitky vnímat
Námitky existují, my je vítáme, ale co s nimi???
Argumentace = profesionalita
Komunikační manévry
1. Námitce předejít
2. Vysvětlit
3. Aikido
4. Minimalizovat
5. Nesouhlasit
6. Protiotázka
7. Plus versus mínus
8. Historky
Rekapitulace
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Vyjednávání

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Skoleni.cz.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.