Základní info
Kurz je zaměřen na potenciálně konfliktní bod v průběhu jednání, tj. názorový střet jednajících stran. Cílem úspěšného vyjednavače je zvládnout tuto situaci k oboustranné spokojenosti jednajících. Prezentované techniky zvládání námitek prokazatelně zvyšují efektivnost jednání. Seminář je určen pro
vedoucí pracovníky, manažery, majitele firem,
obchodníky, prodejce, prodavače,
firemní reprezentanty a konzultanty,
všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.
Obsah semináře:
Co je to námitka
Jak bychom měli námitky vnímat
Námitky existují, my je vítáme, ale co s nimi???
Argumentace = profesionalita
Komunikační manévry
1. Námitce předejít
2. Vysvětlit
3. Aikido
4. Minimalizovat
5. Nesouhlasit
6. Protiotázka
7. Plus versus mínus
8. Historky
Rekapitulace
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.
Kurz je zaměřen na potenciálně konfliktní bod v průběhu jednání, tj. názorový střet jednajících stran. Cílem úspěšného vyjednavače je zvládnout tuto situaci k oboustranné spokojenosti jednajících. Prezentované techniky zvládání námitek prokazatelně zvyšují efektivnost jednání. Seminář je určen pro
vedoucí pracovníky, manažery, majitele firem,
obchodníky, prodejce, prodavače,
firemní reprezentanty a konzultanty,
všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.
Obsah semináře:
Co je to námitka
Jak bychom měli námitky vnímat
Námitky existují, my je vítáme, ale co s nimi???
Argumentace = profesionalita
Komunikační manévry
1. Námitce předejít
2. Vysvětlit
3. Aikido
4. Minimalizovat
5. Nesouhlasit
6. Protiotázka
7. Plus versus mínus
8. Historky
Rekapitulace
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.