Základní info
Chtěl jsi už jako malý tvořit hry, ale nikdy jsi nevěděl, jak z této vášně vytvořit hobby či povolání? Rád bys postavil svou dokonalou hru, ale nevíš, kde začít? Tak to jsi na správném místě, protože jsme pro tebe připravili tento obsáhlý kurz tvorby her od A až po Z. Naučíš se, jak vyrobit 2D Tower Defense hru ve vývojovém prostředí Unity, zvládneš základy programování v C# a získáš cenné informace z herního průmyslu.
- Úvod do kurzu
- Úvod do kurzu
- Nastavení vývojového prostředí
- Úvod do prostředí Unity
- Základní herní objekty a komponenty
- První skript C# v Unity a vysvětlení pojmů
- Vyrobíme si první dokument herního designu
- Založíme třídu nepřítele a jednotlivé herní objekty nepřátel
- Vytvoříme cesty nepřátel a manažer vln nepřátel
- Systém životů
- Efekty
- Tvorba projektilů
- Vytvoření třídy věží
- Plošné zranění, AOE
- Audiovizuální efekty
- Uživatelské rozhraní – UI
- Ovládání
- Herní logika
- Vytvoření samotné hry
- Debugování hry
- Rozšiřující informace
- Herní průmysl
- V rámci kurzu také stručně probereme následující témata v oblasti programování v C#, a to konkrétně v místech, kde je budeme k vývoji her potřebovat:
- Objektové programování
- První nástroje a datové typy C#
základy v libovolném programovacím jazyku a ideální v C#.