Psychologie grafiky v marketingu

Základní info

Pracujete jako brand-manager, či vytváříte firemní idntitu? Přejete si úspěšně propagovat pomocí grafických a reklamních prostředků? Pak vám náš kurz "Psychologie grafiky v marketingu" pomůže dobře se zorientovat v této oblasti na pomezí několika oborů a dosahovat výborných výsledků.

Na našem školení pochopíte skryté významy, které mohou být obsaženy v grafickém a reklamním sdělení. Hlavními tématy budou využití grafiky, psychologie, marketing a další.

Osnova:

Jak na grafiku a marketing, základní principy

  • Vytváření firemní identity
  • Logo a další materiály
  • Branding, identita značky

Efektivní využití garfických konstrukčních prvků

  • Barvy
  • Písmo
  • Fotografie
  • Gestalt teorie

Kompozice a vzorce čtení (prohlížení)

  • Trendy v grafice (webdesignu)
  • UX design
  • Infografika

Užitná (užitečná) grafika

  • Informační využití
  • Praktické využití

Případové studie, cvičení a ukázky

Po obsolvování tohoto kurzu můžete své znalosti dále rozšířit v některém z těchto navazujících kurzů:

Gimp - grafický program - základní kurz

InkScape - grafický program

Adobe Photoshop  I. základní kurz

Adobe Illustrator I. základní kurz

Tento kurz nabízíme uskutečnit také jako Zakázkové firemní školení přímo ve Vaší firmě či na Vašem pracovišti s použitím naší mobilní notebookové učebny.

Psychologie grafiky v marketingu

Vybraný termín:

11.11.2020  Praha 10

Cena
2950 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.