Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Manažer kvality (5 dnů)

Základní info

Cílová skupina pro školení – pro koho je určeno

Všem, kteří si chtějí osvojit praktiky v oblasti řízení a dozvědět se informace týkající se nejen managementu kvality, ale také dalších principů uplatňovaných při řízení společnosti. Kvalitu dnes už nelze vnímat jen jako jeden z parametrů výroby, ale promítá se také do služeb a je přítomna při všech činnostech, které společnost provádí. Kvalitu nevytváří jednotlivec, kvalitu tvoří týmy a každý tým potřebuje schopného lídra s všeobecným přehledem a znalostmi. Manažer kvality je pak v rámci společnosti ta osoba, která uvažuje komplexně, dokáže vidět souvislosti a řídí činnosti a tým lidí tak, aby bylo dosaženo maximálního efektu nejen z hlediska spokojenosti zákazníků, ale také účinného využití finančních prostředků.

Přínos školení

Absolvent tohoto školení získá znalosti z oblasti managementu kvality nejen v rozsahu normy ISO 9001, ale současně získá znalosti a dovednosti zavést nebo zefektivnit systém řízení tak, aby byl vhodný pro danou společnost a její požadavky:

  • Budete znát a pochopíte požadavky ISO 9001
  • Naučíte se určit správné lidi do správných rolí v rámci systému kvality a naučíte se je správně motivovat
  • Naučíte se nastavit správné cíle a očekávání od implementace systému managementu kvality
  • Vyvarujete se opakování zbytečných chyb, budete vědět, jak správně nastavit interní komunikaci ve firmě
  • Osvojíte si umění delegovat, které je v QMS nezbytné
  • Pochopíte umění procesního řízení
  • Samostatnou a důležitou součástí QMS je schopnost efektivně organizovat a provádět interní audity – naučíte se vytěžit maximum, pracovat s příležitostmi pro zlepšování a řešit problémy a neshody

Náplň školení

Základy managementu: Plánování, organizování, zajištění lidských zdrojů, vedení lidí a motivace, kontrola, time management, komunikace.

Úvod do kvality a systémy managementu: Definice a principy kvality, přístupy a metodiky, kvalita výrobků, kvalita služeb, úvod do světa norem, posuzování a certifikací.

Systém managementu kvality dle ISO 9001:2015: Výklad normy, příklady z praxe, vlastní iniciativa - workshopy k praktické implementaci, best practice.

Procesy, rizika, prevence a zlepšování: Metody a techniky zlepšování, PDCA, nástroje managementu kvality, řízení rizik.

Interní audity: Postup, kvalifikace, vlastnosti auditora, druhy auditů, etapy auditu, check-listy, příklady a workshopy – jak udělat audit efektivní.

Časový rámec

5 dnů

 

Lektor

Ing. Jiří Nevřela (Výzkumný Ústav Železniční, a.s.)

 

Termíny školení

10.,11.,12.,18.,19.4.2024

 

Další doporučená školení

Manažer kvality ŽP se zaměřením na problematiku řízení rizik dle NK (EU) č. 402/2013 (1 den)

Workshop pro manažery kvality (1 den)

Interní auditor dle ISO 9001 (1 den)

Výměna zkušeností interních auditorů - praktický workshop (1 den)

 

Manažer kvality (5 dnů)

Vybraný termín:

10.4.2024 –  19.4.2024  Praha 8 - Karlín
09:00 – 16:00 hod.

Cena
15 800 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.