Kurzem Vás provede Ing. Jiří Jindrák
Daňový poradce, lektor s odborným zaměřením na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH, se zaměřením na okruhy pohledávek a závazků,…Na semináři se dozvíte, jak zvolit při přípravě reklamní akce to nejoptimálnější řešení z pohledu daní a účetnictví. Seznámíte se s daňovými a účetními pravidly pro oblast marketingu a reklamy.
V neposlední řadě se naučíte identifikovat daňově uznatelné náklady vyplývající z marketingových činností.
Seminář je vhodný pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických a finančních oddělení, daňové poradce, a také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří potřebují znát daňové a účetní souvislosti a dopady svých aktivit.
• dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například:
– propagační či dárkové poukazy,
– akce podpory prodeje,
– zákaznické promo akce,
– školení pro zákazníky,
– spotřebitelské soutěže,
– problematika reklamních dárků a mnohé jiné,
• daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
• dopady DPH na marketing a finanční plánování včetně technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
• nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,
• představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik.
Odpovědi na dotazy.
Marketing a reklama – daňové a účetní aspekty
16.10.2025 ONLINE ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače Upřesnující informace k termínu
česky