Základní info
Do cílové skupiny patří všichni zapojení do procesu změny, především ti se zodpovědností za iniciaci, přípravu a realizaci změny. Jde o role zaměřené jak obsahově (Business Analysis), na činnosti spojené s lidským faktorem (Change Management), tak i realizační (Project Management). Tedy zejména:
- Change Management tým
- Business Analyst
- Project, Program, Portfolio Manager
- PMO
- Consultant
- Vlastník procesu nebo produktu (Process Owner, Product Owner)
- Sponzor projektu
- Liniový vedoucí (People Manager)
Cíle kurzu
- Představit efektivní propojení dvou klíčových disciplín – „Change Management“ a „Business Analýza“ při realizaci změn
- Aplikovat v interaktivní podobě best practice v těchto oblastech na vybranou case study
- Simulovat průběh typické změny, včetně zapojení účastníků v konkrétních změnových rolích
- Specifickými intervencemi v průběhu změny otestovat přístupy účastníků k řešení neočekávaných situací v dynamickém firemním prostředí
Přínosy:
- Seznámení s klíčovými principy úspěšné realizace změn ve firemním prostředí s využitím best practice „Change Management“ a „Business Analysis“
- Pochopení důležitosti práce s lidským faktorem a jeho role pro dosažení očekávaných benefitů
- Vyzkoušení best practice na reálném příkladě (vybraná case study), během provázaných interaktivních cvičení spojených s jednotlivými fázemi změny (iniciace – implementace – provoz)
- Získání jiného úhlu pohledu na řešení problémů a dopady změn při obsazení rolí v rámci Role-play
- Adopce agilních postupů při what-if simulacích